Sommerlektyre: La meg synge deg stille sanger av Linda Olsson

Denne bestselgeren ble sommerboka vår i år. I Dagbladet stod det å lese: Det er sjelden en roman er så vakker at den slår deg helt ut. «La meg synge deg stille sanger» har en sånn virkning.

3 responses to “Sommerlektyre: La meg synge deg stille sanger av Linda Olsson

  1. monamagnussen

    Æh – jeg burde skjønt det. Jeg har ofte problemer med bestselgere. Historien fanget meg, og jeg leste den på tre-fire timer. Det er sjelden jeg leser en bok på én kveld. Allikevel, jeg ble ikke solgt. Gleder meg til diskusjonen, og håper alle får lest den.

  2. Hadde ikke hørt om denne boken før, så jeg heiv meg til og surfet litt for å finne ut mer. Det virker lovende, jeg gleder meg til å lese den.

  3. Jeg er helt enig med Mona. Historien fanget meg også. Jeg leste boka på en helg. Men historien virket kjent (akkurat som jeg hadde lest boka før), og den er dessverre fort glemt. Jeg hadde høye forventninger til boka – som ikke ble innfridd. God underholdning, men ikke en bok jeg husker… Blir spennende å høre hva dere andre mener.

Legg igjen en kommentar